今日我要努力~加油~
我要溫習好書!
因為...
我升中一!唔想入F班~
一共有A/B/C/D/E/F班!!!
想入A/B/C班......
不過最好入A/B班......
(我唔知是否一定有A/B/C/D/E/F班)