|
□ !×﹏CECI(°×°)
♣新的一天更愛你多一點□*..]]
■"]]+*YοU'rε *. NυΠβΣτ *1 y0μ alwayS in MY HEαRt﹏"]* |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
□◇"°×2009 年 2 月 4 日 星期三 晴天♣*
♧返學la,,﹏⊿×
話咁快,,,听日又開學禮了,,, 又要听哥個垃圾校長講成個中的癈話了,,,無奈=.= 放假的期間日日都係咁晏訓...,, 又訓到下午1,2點,, 听日開始又要7點起身la,,真係有啲5習慣,,,^0^ but我仲有數學仲未做完,,, 問啲人個個都未點過,,,仲衰過我,,,唉..!! 咁樣都冇計,,,唸住听日早啲返去問人借黎抄,,, 希望可以趕得切拉,,,,,,, 放左年假之後,,,又要等到暑假等有長假了,,,, 返學之後,,,我又要為左我哥科5合格的電腦而努力了,,, 呢1科對於我黎講真係好難,好難,好難!!!! 就算我呢1段肯努力都可能拉5到,,,]]'' 希望天上面的神仙可以助我1臂之力la 如果為左呢1科5合格,,,就可能要留班,,, 因為我地班都有個人上年因為呢科而留班,,, 好怕好怕!!!=.='' 希望新的1年有新的希望,,,,燃點起新的火焰,,,, TODAY is 1年2個月,,,>3<
![]()
[ 返回 LAMCE_CI_ 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||