|
□ !×﹏CECI(°×°)
♣新的一天更愛你多一點□*..]]
■"]]+*YοU'rε *. NυΠβΣτ *1 y0μ alwayS in MY HEαRt﹏"]* |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
□◇"°×2009 年 2 月 5 日 星期四 晴天♣*
♧開學禮﹏⊿×
TODAT 我8點幾就返左學校,,, 點知返到去得1個人,,,加埋我先得2個,,,=.= 過左成10幾分中先開始有人返黎,,, 我先問左惠借數學黎抄,,, 好搞笑,,,妹返到去就同我講話寻日係8百伴見到聰,, 但係佢話聰見5到佢,,, BUT聰寻日又同我講話係8百伴見到妹,, 佢話妹見5到佢,,,其實佢地2個都見到對方嫁,,, 只係對方5知,,,係米好好笑呢,,^0^ THEN到左9點就去左禮堂听癈話,,, 听左個幾中之後,,,先可以返課室,,,係哥個幾中里面,,, 哥個死人校長講埋啲5關事的野,,,無奈,,, 佢講完之後又到陳步倩講,,,好煩啊 到左好耐先哥以返課室,,, 又要比班主任駡了,,佢話我地係周會講話,,, 駡左一陣,,,佢就要我地立刻捐錢,,,, 次次都係咁,,,好似怕我地走左咁,,, 成日都崔崔拱,,,煩!煩~煩~ 到左放學,,,聰同我講話佢想轉去創新,,, 哥間學校5合格都可以升班,,仲話110%,,哈哈 跟住佢就同左哥個所謂的澳門歌首C LINO出左去报名,,, 因為佢都5讀濠江,,,去讀哥間創新,,, 過左幾個中之後.,,,聰同我講話佢都係讀返濠江, ,因為佢覺得哥間野好CHEAP...''' 得哥1層咁...呵,,呢啲就係今日發生的事LA... 希望C今年真係肯比心機LA..
![]()
[ 返回 LAMCE_CI_ 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||