| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2005 年 9 月 9 日 星期五 |
| |
|
....頂.....
 |
|
今日比個鬧鐘叫咗起身......超眼訓
.唔理佢.訓下訓下.冇啦啦醒返.點知都係訓多咗3個字.忽然間記起自己未做英文工課.諗住係+車道抄人.點知未做
.第1堂就係英文啦.一返到去.個個我地個組個d都係道問人:「借泥抄呀?」搞笑...of cos我都有份....

lunch個時9紅講佢同高妹都唔會係道.我我地就落哂去食野.我同呀c去搵位.佢地就去買.食完之後我地就返哂上去.點知返到去我地個個玩都到痴哂線咁.頭個時就玩linlin個頭.之後就玩起校裙
.打鐘個時.豬腸講我地3d班win.

正式上堂
上堂尾個堂....個個「咩」嘴怪係道鬧我地....佢叫我地成班企起...= =..........我地成班都唔企.企咗個d.即刻叫佢坐返低.跟住好多男仔見到佢條bra帶.趺咗落泥.之後成班都係道笑.但係我係最尾先知
.......= =........放個時因為要做個board所以要成班留低.個「咩」嘴怪見到高妹即係走出去搵佢...............shit
.又講d我地冇做.佢又覺得我地有做個d野出泥
.高妹鬧到我地好似就死咁.唉.正賤人.bitch.......唉....放學又冇得走.坐係道唔知做咩.5點先有得走.行出去個時見到謝太.點知講冇位.叫我地等8号.坐下坐下就返到去.買埋野食就回家了......................
|
|
刊登時間︰2005-09-09 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | »
|