LAMKWAIWING : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 

怪獸公司_毛毛@記錄版

 

LAMKWAIWING

 

我係︰ 毛毛~~
性別︰ 男
生日︰ 1991-01-14
住係︰ 香港
讀緊︰ 中學
做緊︰ 學生
性格︰ 樂天豁達
仲意︰ 打籃球, 聽MP3, ''反''野

 

MORE...  

« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 記錄版 ::
寧夏北京之旅第七日
寧夏北京之旅第六日
寧夏北京之旅第四日
寧夏北京之旅第五日
寧夏北京之旅第三日

:: 毛毛學分類 ::
全部 (63)
朋友 (8)
個人 (19)
混合 (6)
童軍 (20)
未分類 (10)

:: 毛毛要改善 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 毛毛的朋友 ::

:: 毛毛的連結 ::
miss leung...
三柴個xanga∼*
公主個神殿∼*
老豆個巢穴∼*
我的相簿
野豬個xanga∼*

:: 尋毛啟事 ::
RSS Feed

 

2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天




好野~ 驚訝

今日,簡直係派成績表既前傳∼

我覺得我睇曬,冇咗d神秘感

唔睇,個心又唔知點咁

最後∼∼

睇咗

個成績簡直......

好野!

中文全班第一,全級第三

真係俾佢嚇咗一嚇

第三?!?!唔係呀∼

到中史......第二

第一個個高我0.5分

平均分:全班第四∼全級四十

我第一次咁高分架

其他野,我已經唔想講啦∼

全日只係想講尼d

因為......

太開心啦∼!

唯一不滿:利物浦居然輸3:6?!?!傷咗我尼個利記fans既心∼搞錯∼!

我永遠喜愛05年既Liverpool

永遠愛謝拉特!

*記住整蛋糕俾我同你老豆呀,黑翼天使*

*祝你考試成功*

 






訪客留言 (返回 LAMKWAIWING 的日誌)


BlackWAngel 於 2007-01-11 06:11 PM 發表:
嗯嗯 ~
Mathematics 真係好難搞哇!
不過我會+油架~
我地就算考 Mathematics 都係用英文.......'''
多 D 黎月神殺殿探我哇!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BlackWAngel 於 2007-01-10 06:57 PM 發表:
恭喜你哇!
考得咁好...>3<
我盡量Y ~
^^
我都希望考試成功呀!
Thx ....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知點回覆好~
你好似打到maths好難喎~
加油呀~要努力呀
Posted at 2007-01-10 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]