昨天唔知是好定一天的是唔好的一天....(令我唔舒服)
昨天放學去同山楂和暴力狂佢地放學去了天文,跟往就去打波...
過左一陣遇到某班人(我同佢地唔是好熟),佢地都打,我地就比左D拍比佢地
佢地打波的時候樂哥比了二部x話給虹姐,某人都比了我,之後`過左一 陣佢去打波就比左我
再過一陣我都去打波(5點幾-6:00),比左x x琪,點知一個白痴老師趕人走時見到佢地就....
(唔知點啦)