我今朝起身.....
同平時都一樣...
12點要出去學野,,,
出便好熱牙,,,,,,
番到尼1點半先有得食飯飯牙T.T
食完反下電腦做下功課,,,
咁就一個好熱既下午喇,,,,
8點幾Dinner
好飽飽牙﹏*
跟住睇下電視,,反下電腦,,做下功課,,
就要去訓lu,,,,
!!唉...今日熱到自己都唔知自己做咩所以唔講咁多喇!!
﹏*goodnight*﹏