今日畢業崇拜,我起床後,返學校嘅路徑就係由聖方濟各書院行落去!
返到去,我好眼瞓!但好在冇瞓到!啲人呱住傾計,後嚟上咗聖雅各堂嘅禮堂!
個牧師把聲好好笑!我同我隔尼嗰個都笑。
最尾嘅時候有個啊伯好似Mr. Ben!