010108
Hapi New Year ! Bye Bye 2007 :( 開心死喇 ! ytd 出左去 tst 倒數 ... 真係撞到 愛人 同佢一齊數 原來佢仲癲過我 .. 5 .. 4 .. 3 .. 2 .. 1 .. 佢係我耳邊大叫 Hapi New Year '' 我吾係企得好遠啫 .. 吾駛咁大聲呀 ?! tst 放煙花 .. 氣氛勁好 :) 成 40 萬人 全場爆多人 ... 走都走吾到 我覺得再凍d 好d .. 凍死佢 ytd 佢就傷左風 仲想搞到我都病 ! anyway , I MISS YEATERDAY :) 愛人 快 d 好番 ... Thz for back home wif/ me 我仲係好好好想瞓 ... 123107 果日 瞓到依家 more than 20 個鐘。 差吾多啦 ! 倒數完 Hea 左陣 ... 等埋 d 人散 差左多 100 ... 返到 屯門 就 230 ... 到屋企 320 :( 吾駛瞓啦 ! 又沖涼 , 又等個頭乾 我咪開機囉... 話 .. 6 個離線訊息 " ThankU Babiiii 肥 sin .. Dbusfu .. Choung .. WinGB* n 扑南 :) 我好鐘意 : Hapi new year (k) 愛人sd過泥既 :) 345 得我地兩個 online 又傾 .. 痴左線 .. 佢叫我回顧 07 年 .. 佢話同 CHSUI 反面 我就話 見到個好可愛既男仔 ... 佢必讀書應該做 B part , 佢就做左 A part ... 最好笑既係 佢問老師囉分 !!! 佢係最低能既 愛人 400 先瞓 ... Hapi New Year ! Bye bye 2007 :( Some pics of photos are coming soon *
我仲係好好好想瞓 ... 123107 果日 瞓到依家 more than 20 個鐘。 差吾多啦 ! 倒數完 Hea 左陣 ... 等埋 d 人散 差左多 100 ... 返到 屯門 就 230 ... 到屋企 320 :( 吾駛瞓啦 ! 又沖涼 , 又等個頭乾 我咪開機囉... 話 .. 6 個離線訊息 " ThankU Babiiii 肥 sin .. Dbusfu .. Choung .. WinGB* n 扑南 :) 我好鐘意 : Hapi new year (k) 愛人sd過泥既 :) 345 得我地兩個 online 又傾 .. 痴左線 .. 佢叫我回顧 07 年 .. 佢話同 CHSUI 反面 我就話 見到個好可愛既男仔 ... 佢必讀書應該做 B part , 佢就做左 A part ... 最好笑既係 佢問老師囉分 !!! 佢係最低能既 愛人 400 先瞓 ... Hapi New Year ! Bye bye 2007 :( Some pics of photos are coming soon *
2008-01-01 05:40 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]