| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |  |
| 好累呀!!! |
 琴日同PC傾到十一點,
好奈冇同佢傾足三粒鐘啦
好累呀但係都好Happy!!!
之後就訓左覺啦zZzZzZzZz
今朝佢8:30a.m.起左身
之後佢系9:20a.m.call左我!!!
咁我哋傾左一陣啦~~~
之後冇傾啦!!!
死啦!!!I.H.project重未做哂呀!!!
重有1日就要交啦!!! ><
|
刊登時間︰2006-06-21 10:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 55 | »
|