2006 年 6 月 16 日 星期五  |
星期五晚上  | 分類: 未分類 | 大家好丫~我番黎啦~夢遺左兩日~丫唔係唔係,講錯哂~係久遺左兩日 (夢遺兩日!?死左好耐啦!!!)
丫~講番上班先,一早番工,好輕鬆~九點幾開始,貨車到=地獄到了,自己一個搞貨...雖然經理先生有幫手^^...不過都好辛苦下~
下午收工...對腳唔係自己架!!! 丫丫丫(今日收工買左杯可樂鼓勵下自己 ) (行番屋企條路變得好長!?!?!?)
大家好有緣丫~1.經理先生都住龍門居
2.阿智哥住富健+5年前讀hftc evening
3.阿傑以前同我同一間小學+仲認得我丫!
聽都要番工
聽日有錢賺啦
ps: 中午吃飯都係女友屋企~見到佢好開心!!! (平時好少提佢,依家要提多d )
| | 發表時間:2006-06-16 08:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|