2010 年 8 月 20 日 星期五  |
生日  | 分類: 未分類 | 今天是生日~
一個對自己來說不是那麼特別的日子
在別人眼中卻好像很特別?
---
早上打掃好家
準備下午接 j 來家中切小蛋糕
結果中午跟媽妹飲茶, 媽卻不讓我帶 j 上來 
飲完
------------------------------
坐53去深井接 j 回屯市
行左大部分地方
再搭車落元朗
再周圍行下, 搵左間糖水店食下野休息下 , 傾下計
跟住再周圍行下 , J 話肚餓就搵左間日本野食
食完好飽 , 周圍行左陣 , 再搭西鐵落屯門,轉巴士落碼頭
行海邊~
我一邊猛烈進攻~
最後10點幾終於都...
佢點頭 "嗯" !!
跟住我就去嘗試拖佢手仔~~(我伸過去 佢縮開~)
大戰幾回合終於都拖到..
好幸福好開心!!
最後坐輕鐵507>505> 送佢坐52X~
----------------
行程大概如此

回想起我還微笑掛在嘴邊€€
| | 發表時間:2010-08-21 01:30 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|