唉...有時覺得..自己好煩 有好多好多事想做..講出黎總係俾人話番轉頭
o岩既~我唔好咁白痴...哈哈
"唔好搞咁多野啦"乜都想做架"唔好咁唔實際啦" "你做唔到架啦"米傻啦"你唔得架啦"讀唔到書做乜都冇用啦"
oh....your god!..我知 我知
我都知 我不知所謂