2006 年 8 月 23 日 星期三  |
星期二晚上  | 分類: 未分類 | 多此一舉的人在你面前.
今晚買哂料切好機~36xx左右...破哂財...都好既~有新機用...
切完機...發生左3件不如意既事..
1. 2條512mb ram...有一條壞既.. 要表哥拿去換...等到星期四啦..
2. mon條插頭有一條針...壞左..唔多插到部新機...搞到要睇紅色畫面.. 等下再拿去俾人整整佢啦..
3. 老龍帶過黎隻windows xp...壞壞地...裝左xp再boot機...無法勃起... 等聽日再試下裝唔裝到..或等龍再拿另一隻黎試..
多災多難...今日都好多災多難...今日....做左太多傻野....成個白痴仔咁..算啦...無謂野都係我先會做姐..
| | 發表時間:2006-08-23 12:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cc 於 2006-08-24 06:20 PM 發表:
super crazy guy~~!!
你唔好比自己咁得閒啦~~~
搵多d 野比自己做啦~~!!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|