2006 年 10 月 16 日 星期一  |
星期二  | 分類: 未分類 | 歷奇camp囉 好好玩囉 好開心啦
第一次體會到游水好好玩囉(著左救生衣 )
隻木fuck去到終點 前面組員上哂去 后面重囉 咁岩我又坐最后喎 同阿煩 daniel一齊飛落水!!!
有成2m深架大佬!!好彩我有著救生命 唔係就命喪泳池!
個all on board! 真係 俾我地組show哂call li 啦!!!仲俾人話我係馬嬲tim!
其實我地組仲有猩猩囉 唔怪得我地咁快架各位同學仔~
個畢業牆 好勁囉 昇哥真係..好勁囉..拉完佢之后我就落番黎啦
d女仔真係...好輕囉 好好拉囉 所以話我地班d女仔個個都好fit囉
放學走左之后...7:15番到屋企 7:30又出門口...去邊?唔話你知
10:30番到黎 食飯 之后番房見到wing姐msn我囉
問我今日係唔係同佢一組 答左係之后 佢話"咁我打埋你個名啦!" 真係o咀囉
依家玩下 勁舞團再訓先~有冇同學仔想同我一齊玩丫~ (其實有冇同學仔上黎睇我都唔確定囉 )
| | 發表時間:2006-10-16 11:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
daniel(睡魔) 於 2006-10-17 01:41 PM 發表:
隻"木fuck"真係好正(木fuck?!@@)~~kaka!!!!!
你好勁呀!!!!!!!!!
有機會再玩過!!!!!!!!!!!!!!!
|
網主回覆
哈哈~玩木fuck點可以唔落水架^o^ Posted at 2006-10-18 12:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Sing 於 2006-10-17 12:29 PM 發表:
|
網主回覆
....唔知呢^o^z Posted at 2006-10-18 12:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|