2006 年 10 月 24 日 星期二  |
星期二  | 分類: 未分類 | 前幾日個日記上唔到 so冇打日記啦 唔打番啦 唔鬼記得做過咩 都係番工拱囉
今日9點起身 落左去醫生度抽血黎驗驗 知道自己心跳比正常快 唉 都快左唔少 唔好心臟病丫小滔滔...
要多做加強心肺功能既運動啦..
番到黎咪食早餐囉 然后玩下電腦拱 一如往日的過..開過msn~好快off左~冇乜人on 加上唔會有人搵我^^
晚上 老朋友喔 打左佢既周記 睇左之后..又係羨慕 羨慕 再羨慕 幻想 幻想 再幻想...若我也能 那多好
算啦 除非屋企中六合彩 唔係都冇可能去國留學...哈哈 真的真的..好羨慕.. 想哭喔..
唉 好好過我的人生吧..埋怨那麼多干甚麼!
岩岩搵到既靚靚圖: 101/100分!!

| | 發表時間:2006-10-24 08:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
you like!? just copy it!!!!!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|