do my best when i am serious !!!!!!!
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


星期一 愉快分類: 未分類

oh 好似好耐都冇打d正常既日記了

尋日 去左 傻傻家姐 的洗禮會

完左之后同 傻傻去左旺角中心行左陣

見到d好平既學生襪 傻傻買左好多對 一d幫黃屎屎+小琪買

------------------------
期間小弟俾同樣買襪既一個小妹妹話

小妹妹A 對小妹妹B 細細聲講: 咸濕佬阿..

小妹妹B 話: 咩話?  (佢聽唔到

小妹妹A 再對小妹妹B 細細聲講 + 打眼色 : 咸濕佬阿..

小弟就企係佢地旁邊佢都夠膽講 依家D小朋友真係大膽 唔怕當街俾人屌 真有他媽的膽子

他奶奶的我真的很像嗎?

原因是 小妹妹A 見到我摸傻傻個小肚子 真他奶奶的小朋友 唔識野唔好亂講啦

又唔係隨街摸人個肚子

摸自己個傻傻都咸濕? 真有他媽的傷心...
--------------------------

晚上去左西狗龍中心食壽司

一開始叫左5碟 再自行拿左幾碟食

點知第二次叫左5碟竟然miss左單...真他媽的

等左20mins"吹"左佢地一次...

等多15mins再"吹"...落左次單..

左右d人都叫左兩次了..我地叫既都未到..

過多15mins再"吹"第二次落既單..他媽的先至即刻拿俾我地

仲要係少左一碟鰻魚

算啦 食完快快走 因為都9:45了

--------------

60x又多人排....最后去左坐MTR去荃灣by 60m

--------------


 



發表時間:2007-11-05 01:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEETSZTO 的日誌)


cheunghoho 於 2007-11-06 09:17 PM 發表:
唉...自己動作咁大俾人見到怪咩怪啊.
怪自己死猴x啦- -....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不過
我也是咸濕佬 
Posted at 2007-11-06 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaman 於 2007-11-06 07:54 PM 發表:
做咩都唔打下同我一齊行街好開心ga?~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同傻傻行街好開心^^
依家補番囉~ 
Posted at 2007-11-06 09:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathycapio 於 2007-11-05 06:05 PM 發表:
無錯啦!本人就系傳說中好好人個位kathy啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

話說回來閣下是? 
Posted at 2007-11-05 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LEETSZTO
暱稱: 膠滔
性別: 男
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
事事
爸爸
婚後
2012-07-04
擁抱
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
自己的xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 646
留言總數: 369
今日人氣: 93
累積人氣: 13802
RSS 訂閱
RSS Feed