2008 年 4 月 5 日 星期六  |
好久好久的星期六  | 分類: 未分類 | 大家好
我叫....滔爺..
好久沒見了
好久好久
最近在..忙阿..甚麼呢
魔獸世界....魔獸爭霸....魔物獵人2G
...3魔在手
還有 1 摸...就是空想的 摸.......空想空想...
阿彌陀佛...阿彌陀佛....
好想做運動減肥阿...
好想溫習阿...
好想去上班阿...
好想玩阿....(進行中
好想... 摸 阿...(空想中
好想好想~~~~~~~
| | 發表時間:2008-04-05 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
咪打下wow囉...最近又多左同你地打war3
因為wow改左版
戰場...唉...搞到有d無聊
因為組at 依家排隊排好耐 又80%係打番at.... at vs at,,,, 一場要打好耐,,
無癮...
最近又好想打war3
唉 好多野想 Posted at 2008-04-08 07:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|