今日係考試第一日
影真攞命
今日係考作文
一般般啦
我唔係作文特別叻個D人
聽日考ENG同中史
死硬
我到現家都未溫書呀 陰公...
唉......
希望唔好考得咁差啦...
25名前我已經好滿足...
總之呢~就
大家都加油啦...