2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


考試 分類: 未分類

今日係考試第一日

影真攞命

今日係考作文

一般般啦

我唔係作文特別叻個D人

 

聽日考ENG同中史

死硬

我到現家都未溫書呀   陰公...

唉......

希望唔好考得咁差啦...

25名前我已經好滿足...

 

總之呢~就

大家都加油啦...

發表時間:2009-06-11 05:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]