2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


考試^2 分類: 未分類

今日係考試既第二日

一科係ENG一科係中史

兩樣都係難科

真攞命...

ENG可能會合格

但係中史就...

話唔定我今次會考得差過MINIE呢~OTZ

 

放學去左同KK食M記

KK係咁話要多幾包茄汁但係都冇人理  (其實只係叫左兩次...)

跟住我就自告憤勇

諗住幫KK講

點知一出口就係一句...

「唔該俾多幾包"薯條"我吖」

OH MY GOD!!!

個人吓左聲,O左咀咁望住我

係我仲未搞清醒個陣,KK已經幫我講左

「佢係話茄醬」

唉...

下次都係唔好咁勇啦...

 

 

聽日放假可以用電腦!!!!!

YEAH!!!~

 

 

 

 

發表時間:2009-06-12 10:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


YanyI0417 於 2009-06-17 03:50 PM 發表:
cm=]]
正呀~
唔打既`
唔打都要睇下我個blog呀嗎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]