2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| 考試^2 |
分類: 未分類 |
今日係考試既第二日
一科係ENG一科係中史
兩樣都係難科
真攞命...
ENG可能會合格
但係中史就...
唉
話唔定我今次會考得差過MINIE呢~OTZ
放學去左同KK食M記
KK係咁話要多幾包茄汁但係都冇人理 (其實只係叫左兩次...)
跟住我就自告憤勇
諗住幫KK講
點知一出口就係一句...
「唔該俾多幾包"薯條"我吖」
OH MY GOD!!!
個人吓左聲,O左咀咁望住我
係我仲未搞清醒個陣,KK已經幫我講左
「佢係話茄醬」
唉...
下次都係唔好咁勇啦...
聽日放假可以用電腦!!!!!
YEAH!!!~
|
| 發表時間:2009-06-12 10:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cm=]] 正呀~ 唔打既` 唔打都要睇下我個blog呀嗎~
|
|