2009 年 6 月 26 日  星期五   驟雨


派卷 分類: 未分類

派左卷兩日啦

除左LS

其他算係主科既都派左

MATH都唔錯

CHIN合格~

ENG都合格//

不過IS肥左.....

PTH同RE都唔合格

COM、ENG作聽、中作同中史都合格呀呀~~!!!

勁開心中史合格囉~

我仲以為肥硬

好彩好彩

不過IS終於都唔合格啦...

差少少就PASS架啦...

唉...

 

算啦!!!

我唔理啦

考得差咪差囉

唔俾呀

又唔係犯法既

我鐘意咁樣呀~

D成績好既人唔好係度勁曬命

知你勁啦

唔洗係咁曬架

係咁叻既就同我攞個第一番黎

唔係就唔好係度「勁」曬命

呢兩日黎我已經受夠啦

日曬夜曬

好煩架知唔知

個位人兄問左MINIE幾次架啦

知你英文勁啦

唔洗係咁曬架嘛

MINIE好HURT架!!!

個陣佢火到爆粗

聽到個陣我地個個都O左咀

估唔到MINIE會講句咁勁爆既說話

睇得出佢真係好火...

 

今日調位

個位都OK啦

同KK、LANLAN坐

加埋個位人兄

算啦

坐多幾日都唔坐架啦

我忍...

 

 

 

發表時間:2009-06-26 07:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]