| 派卷 |
分類: 未分類 |
派左卷兩日啦
除左LS
其他算係主科既都派左
MATH都唔錯
CHIN合格~
ENG都合格//
不過IS肥左.....
PTH同RE都唔合格
COM、ENG作聽、中作同中史都合格呀呀~~!!!
勁開心中史合格囉~
我仲以為肥硬
好彩好彩
不過IS終於都唔合格啦...
差少少就PASS架啦...
唉...
算啦!!!
我唔理啦
考得差咪差囉
唔俾呀
又唔係犯法既
我鐘意咁樣呀~
D成績好既人唔好係度勁曬命
知你勁啦
唔洗係咁曬架
係咁叻既就同我攞個第一番黎
唔係就唔好係度「勁」曬命
呢兩日黎我已經受夠啦
日曬夜曬
好煩架知唔知
個位人兄問左MINIE幾次架啦
知你英文勁啦
唔洗係咁曬架嘛
MINIE好HURT架!!!
個陣佢火到爆粗
聽到個陣我地個個都O左咀
估唔到MINIE會講句咁勁爆既說話
睇得出佢真係好火...
今日調位
個位都OK啦
同KK、LANLAN坐
加埋個位人兄
算啦
坐多幾日都唔坐架啦
我忍...
|
| 發表時間:2009-06-26 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|