2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 鬥快 |
分類: 未分類 |
現家同緊LANLAN傾電話
冇無聊緊係度鬥快打BLOG
我都發覺自己好無聊
呀
LANLAN CUT左線
咦
又打番俾我= ="
呵呵...
真係可愛...無啦啦CUT完又打番黎
好
講完D無聊野
講番正常 (雖然都唔正常得去邊...)
今天朝早又同KK一齊番學
我終於都可以早番啦 哈哈
我係一個乖學生-ˇ-
對卷
差一科就對哂
現家炒左5科
RE、PTH、IS、LS、HE
唉
MUS都唔知炒唔炒
現家我同LANLAN坐
後面係希+方
今日都冇同佢地講乜野
係咁同LANLAN+陸友傾計
COM堂係度贂鬼片
水中的照片超O咀
真係估佢唔到
個面具真係嚇親人呢~
最後係門角個度先好笑
陸友仲岩岩好較到一個近鏡
超好笑囉
之後就一直HEA到放學啦
放學同MINNIE、KK、潘潘、陸友去食飯
之後番屋企
訓覺
訓到5點幾先醒
好好訓
好舒服
好正
就係咁啦OTZ
|
| 發表時間:2009-06-29 10:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|