2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


鬥快 分類: 未分類

現家同緊LANLAN傾電話

冇無聊緊係度鬥快打BLOG

我都發覺自己好無聊

LANLAN  CUT左線

又打番俾我= ="

呵呵...

真係可愛...無啦啦CUT完又打番黎

 

講完D無聊野

講番正常 (雖然都唔正常得去邊...)

今天朝早又同KK一齊番學

我終於都可以早番啦  哈哈

我係一個乖學生-ˇ-

 

 

對卷

差一科就對哂

現家炒左5科

RE、PTH、IS、LS、HE

MUS都唔知炒唔炒

 

 

現家我同LANLAN坐

後面係希+方

今日都冇同佢地講乜野

係咁同LANLAN+陸友傾計

COM堂係度贂鬼片

水中的照片超O咀

真係估佢唔到

個面具真係嚇親人呢~

最後係門角個度先好笑

陸友仲岩岩好較到一個近鏡

超好笑囉

 

之後就一直HEA到放學啦

放學同MINNIE、KK、潘潘、陸友去食飯

之後番屋企

訓覺

訓到5點幾先醒

好好訓

好舒服

好正

 

就係咁啦OTZ

 

 

 

 

發表時間:2009-06-29 10:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]