2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


LANNIE要求我打BLOG- -" 分類: 未分類

岩岩打緊機

LANNIE就MSN叫我打BLOG

我就好乖咁黎打啦~

LANNIE讚我啦-ˇ-

 

今日我又同KK一齊番學啦~

之後又係馬鐵站見到LANNIE同燕燕

咁我地又好開心(?)咁一齊番學啦~

其實今日都冇咩好講

好開心咁又過左一日

 

放學吃完飯去左潘潘屋企玩

我覺得佢屋企係天堂

好正好舒服呢~ (潘開左冷氣)

其實一開頭都幾無聊

因為電視冇野睇

之後做咩"痞子英雄"

我冇睇到

係度打希部NDS   (去潘HOME的有我、KK、希,LANLAN你唔黎~)

佢地話我打得好投入xD

 

之後就好快好快咁到五點度

番龜

就係咁~

 

唔打啦,,,

要俾人鬧啦...

 

 

 

發表時間:2009-06-30 11:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


lannie 於 2009-07-03 01:14 PM 發表:
有咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2009-07-01 02:35 PM 發表:
潘潘屋企真係一個天堂呀`
唉..
我屋企係個地獄呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉...
冇計啦...
鬼個叫我地住公屋咩...
唉...
Posted at 2009-07-01 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lannie 於 2009-06-30 11:38 PM 發表:
你地有叫我咩??嘻嘻~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有~梗係有啦~
Posted at 2009-07-01 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]