2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 2009-07-07 |
分類: 未分類 |
今日要番學
琴日KK已經約我左食早餐 (仲有其他人既~)
8點15起左身
45分同KK集合(?)
之後就去左車公廟間7-11等
冇幾耐YO、胡希、潘潘、LANNIE、索女、奶奶、MINNIE都到左
HEA左陣就去左茶餐廳食野
差唔多食完肥竹先到
我發覺原來索女食野真係好慢
我食完佢仲有好多
吹完水之後就番去學校
奶奶話想睇D叩門既人
真係衰呢~ 
番到學校超熱囉
勁想快D上番去嘆冷氣
跟住過左一陣就入得班房
上埋電腦室就走得
之後我地又去左天堂(潘潘屋企)玩啦∼
不過今次冇得玩胡希部NDS
我要玩NDS呀!!!! 
潘潘屋企真係一個好地方-﹏-
可以任開(?)冷氣
正
今次黎既有我、KK、胡希、MINNIE、LANNIE同潘
今次睇火盃
仲叫左M記外賣
之後同MINNIE聽iPon
我都想要一部呀 
但係我冇錢呀!!! 
跟住冇啦啦開始左偷拍 (其實都唔算係"偷"... )
因為我俾lannie偷拍
所以......
我試圖去影佢裙底... (p.s. 請別話我變態)
原因好簡單
要影...就要影d勁d既
之後又hea左陣就番龜lu~
就係咁
冇乜野啦~~
|
| 發表時間:2009-07-07 07:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
燕燕好衰架><
都叫你唔好話人變態落 Posted at 2009-07-12 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|