2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


2009-07-07 分類: 未分類

今日要番學

琴日KK已經約我左食早餐 (仲有其他人既~)

8點15起左身

45分同KK集合(?)

之後就去左車公廟間7-11等

冇幾耐YO、胡希、潘潘、LANNIE、索女、奶奶、MINNIE都到左

HEA左陣就去左茶餐廳食野

差唔多食完肥竹先到

我發覺原來索女食野真係好慢

我食完佢仲有好多

吹完水之後就番去學校

奶奶話想睇D叩門既人

真係衰呢~

 

番到學校超熱囉

勁想快D上番去嘆冷氣

跟住過左一陣就入得班房

上埋電腦室就走得

之後我地又去左天堂(潘潘屋企)玩啦∼

不過今次冇得玩胡希部NDS

我要玩NDS呀!!!!

 

潘潘屋企真係一個好地方-﹏-

可以任開(?)冷氣

今次黎既有我、KK、胡希、MINNIE、LANNIE同潘

今次睇火盃

仲叫左M記外賣

之後同MINNIE聽iPon

我都想要一部呀

但係我冇錢呀!!!

 

 

跟住冇啦啦開始左偷拍 (其實都唔算係"偷"...  )

因為我俾lannie偷拍

所以......

我試圖去影佢裙底...     (p.s. 請別話我變態)

原因好簡單

要影...就要影d勁d既

 

之後又hea左陣就番龜lu~

就係咁

冇乜野啦~~

 

發表時間:2009-07-07 07:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


joanneo 於 2009-07-09 02:58 PM 發表:
elanie唔好咁變態啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

燕燕好衰架><
都叫你唔好話人變態落
Posted at 2009-07-12 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]