2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


7/27 分類: 未分類

現家諗住打BLOG

先發現現家已經過左十二點

OH MY GOD

我聽日仲要番學

都唔知起唔起到身......

 

27號我同KK、MINIE、潘潘、胡希

一共五丁友仔去左書展

我覺得去書展既路途真係非常遙遠

我地過左好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐

好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐

好耐先入到去......

之後又要買飛"

呢個重任交左俾我同MINIE

我地都幾經辛苦先買到飛

番到黎

途中我既鞋帶鬆左三次左右...

入到去多人都乜咁 (其實未入去都好多人...)

迫黎迫去

超辛苦

MINIE、胡希入到去都買左好多書

潘潘買左兩本書加一件衫

KK買左兩本書  (應該冇錯)

而我呢~~~

就係乜都冇     呵呵

本身我黎都係諗住見識下咁姐

為接下來的動漫節作一個準備  (哇喔...我講得好文雅www//)

 

之後非常唔HAPPY咁同KK閃人

(原因無他...只因岩岩俾人照完肺...)

 

我地又好辛苦咁先搵到681呢個站

果陣岩岩好有車

我地就勁跑過去

跑到過去先發現好多人上車

龍尾係後面

跟住KK話要増埴

我地就去左一個好近好近既OK (真係好近......)

果到有條友仔買煙

仲要慢吞吞喎!!

趕時間呀大佬!!!

個店員仲要話等等啦

條友仔走左之後我地就好快咁増完埴

又好快咁上車啦喎~

真係好彩~~~阿呢~~~

 

話時話...今日唔知搞乜野...

條鞋帶係咁鬆

今日可能都鬆左成八次...

普通既鞋帶應該唔會一日鬆咁多次掛...

......

......

......

......

搞邊科呀......

 

 

 

 

發表時間:2009-07-28 12:38 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


YanyI0417 於 2009-07-29 10:45 PM 發表:
我的確幾唔係好鋸呀`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joanneo 於 2009-07-29 10:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-29 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hlp031325 於 2009-07-28 11:47 AM 發表:
CM
搶一先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]