2009 年 7 月 28 日 星期二  |
| 7/27 |
分類: 未分類 |
現家諗住打BLOG
先發現現家已經過左十二點
OH MY GOD
我聽日仲要番學
都唔知起唔起到身......
27號我同KK、MINIE、潘潘、胡希
一共五丁友仔去左書展
我覺得去書展既路途真係非常遙遠
我地過左好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐
好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐
好耐先入到去......
之後又要買飛"
呢個重任交左俾我同MINIE
我地都幾經辛苦先買到飛
番到黎
途中我既鞋帶鬆左三次左右...
入到去多人都乜咁 (其實未入去都好多人...)
迫黎迫去
超辛苦
MINIE、胡希入到去都買左好多書
潘潘買左兩本書加一件衫
KK買左兩本書 (應該冇錯)
而我呢~~~
就係乜都冇 呵呵
本身我黎都係諗住見識下咁姐
為接下來的動漫節作一個準備 (哇喔...我講得好文雅www//)
之後非常唔HAPPY咁同KK閃人
(原因無他...只因岩岩俾人照完肺...)
我地又好辛苦咁先搵到681呢個站
果陣岩岩好有車
我地就勁跑過去
跑到過去先發現好多人上車
龍尾係後面
跟住KK話要増埴
我地就去左一個好近好近既OK (真係好近......)
果到有條友仔買煙
仲要慢吞吞喎!!
趕時間呀大佬!!!
個店員仲要話等等啦
條友仔走左之後我地就好快咁増完埴
又好快咁上車啦喎~
真係好彩~~~阿呢~~~
話時話...今日唔知搞乜野...
條鞋帶係咁鬆
今日可能都鬆左成八次...
普通既鞋帶應該唔會一日鬆咁多次掛...
......
......
......
......
搞邊科呀......
|
| 發表時間:2009-07-28 12:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-29 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|