2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


7/29 分類: 未分類

今日又係同KK一齊番學

我照舊冇食早餐 (無人煮吖...)

買左燒賣黎食

一路行一路食

食完附近冇垃圾桶咪拎住先囉

唔知點解KK好激動

激動到整到我成身豉油 (又唔係成身咁誇張既,姐係頭、臉、衫到有姐)

搞到我今日要洗頭.....

 

番到去遲左

算啦

又唔係未遲過~~

又要對住班KAI子個半鐘

中途馮小姐冇啦啦打俾我

問番佢又話冇野啦喎

真係想兜巴星......

 

放學又同天N姐一齊走

兩個癲婆行埋一齊呢...(P.S.係講KK同天N)

之後同KK搭馬鐵個陣係咁講

講到自己都覺得自己大嘈 (我地有自知之明呢~)

 

番到屋企冇啦做

又咪係得打機囉~

 

唉...

忍左好耐啦......

我好想食壽司阿阿阿阿阿阿!!!

幾時有得食阿阿阿!!!

 

 

發表時間:2009-07-29 10:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


Andrea5 於 2009-08-05 06:29 PM 發表:
=P.
叫我聲學姐吧.^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係~
學姐~
Posted at 2009-08-07 01:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YANBB_ 於 2009-08-03 09:00 PM 發表:
comment`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

QQ~
Posted at 2009-08-07 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joanneo 於 2009-08-03 08:15 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-08-07 01:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]