2009 年 8 月 7 日 星期五  |
| 8/7 |
分類: 未分類 |
我發覺我好少上黎阿!! 
距離上次唔知係幾時呢...
其實我都唔知我想打咩
總之呢排就無聊到極啦...
日日十一點幾起身
冇人係屋企就打機打到食lunch
有人係度跟佢地去食野
食完番去等打機...
我發覺我已經離唔開我可愛(?)既電腦啦 
功課做得個一DD... 
好想抄功課阿阿阿阿阿阿阿~~
好冇個好心人借我抄幾抄吖吖吖吖!!??
其他(?)
有冇人知燕燕果個PW阿?
我想去睇燕燕果個吖吖吖!!!!
或者燕燕睇唔睇到
睇到既可唔可以俾我 
|
| 發表時間:2009-08-07 01:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|