2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


8/7 分類: 未分類

我發覺我好少上黎阿!! 

距離上次唔知係幾時呢...

其實我都唔知我想打咩

總之呢排就無聊到極啦...

日日十一點幾起身

冇人係屋企就打機打到食lunch

有人係度跟佢地去食野

食完番去等打機...

我發覺我已經離唔開我可愛(?)既電腦啦

 

 

功課做得個一DD...

好想抄功課阿阿阿阿阿阿阿~~

好冇個好心人借我抄幾抄吖吖吖吖!!??

 

 

 

 

其他(?)

有冇人知燕燕果個PW阿?

我想去睇燕燕果個吖吖吖!!!!

或者燕燕睇唔睇到

睇到既可唔可以俾我

 

 

發表時間:2009-08-07 01:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


joanneo 於 2009-08-13 07:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2009-08-07 01:52 PM 發表:
COMMENT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]