今日十二點幾先起身...好悶阿...
前個兩日阿哥一直係到霸住部電腦
黑人憎
我唔洗用阿!!??
真係好想用粗口鬧佢... (雖然都係佢背後俾左兩隻中指佢...)
呢幾日真係幾無聊下......
就黎變成自閉啦!!!!!!!
P.S快D出黎做功課啦!!!
唔係我欠交架啦= =""