2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


8/22 分類: 未分類

今日十二點幾先起身...好悶阿...

前個兩日阿哥一直係到霸住部電腦

黑人憎

我唔洗用阿!!??

真係好想用粗口鬧佢... (雖然都係佢背後俾左兩隻中指佢...)

 

 

呢幾日真係幾無聊下......

就黎變成自閉啦!!!!!!!

 

 

 

 

 

P.S快D出黎做功課啦!!!

唔係我欠交架啦= =""

發表時間:2009-08-22 08:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]