2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| 8/26 |
分類: 未分類 |
今日去左胡希屋企做功課
欠功課的機會又少左啦 
ENG差作文同讀書報告
CHIN都係,加埋小小未缺
MATH呢......呵呵......仲係0%呢 
不過應該冇問題架啦~
李仲文先生的秘笈(?)在我手中 
話時話岩岩見到佢個陣真係嚇左跳
佢把聲變左好多
真係大個仔啦 
之後KK冇啦啦講左句勁爆既說話
佢對住李仲文話「咦 你生毛阿?」
之後全場笑
跟住佢澄清
「我係講鬚阿 佢生左鬚阿」
真係O爆咀
阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿 
我想快D搞掂份讀書報告阿阿阿阿!!!!!!
最好唔好咁快開學......
最少都要等我做哂功課先......"
等我做完功課先好開學阿!!!!! 
|
| 發表時間:2009-08-26 08:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|