2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


8/26 分類: 未分類

今日去左胡希屋企做功課

欠功課的機會又少左啦

ENG差作文同讀書報告

CHIN都係,加埋小小未缺

MATH呢......呵呵......仲係0%呢

不過應該冇問題架啦~

李仲文先生的秘笈(?)在我手中

話時話岩岩見到佢個陣真係嚇左跳

佢把聲變左好多

真係大個仔啦

 

之後KK冇啦啦講左句勁爆既說話

佢對住李仲文話「咦   你生毛阿?」

之後全場笑

跟住佢澄清

「我係講鬚阿  佢生左鬚阿」

真係O爆咀

 

 

阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿阿

我想快D搞掂份讀書報告阿阿阿阿!!!!!!

最好唔好咁快開學......

最少都要等我做哂功課先......"

等我做完功課先好開學阿!!!!!

發表時間:2009-08-26 08:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


joanneo 於 2009-08-28 09:57 AM 發表:
太好了!!!李仲文把聲終於變低音了!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2009-08-26 08:42 PM 發表:
COMMENT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]