2009 年 9 月 22 日 星期二  |
| 9/22 |
分類: 未分類 |
好難得咁兩日都有打
階因可愛既燕燕係我一上MSN果陣就叫我~ 
佢話留左言
既然燕燕咁俾面
我好應該要努力D打啦!!!! 
今日7點4先起身阿===
遲左好多...... 
唉.......
唔...
突然乜都唔想打
好想訓...
如果我記得又原意的話
我"應該"會補番既...
|
| 發表時間:2009-09-22 10:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Elanie我留言啦啦啦啦啦... 可愛既elanie...
|
|