2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


9/22 分類: 未分類

好難得咁兩日都有打

階因可愛既燕燕係我一上MSN果陣就叫我~

佢話留左言

既然燕燕咁俾面

我好應該要努力D打啦!!!!

 

今日7點4先起身阿===

遲左好多...... 

唉.......

唔...

突然乜都唔想打

好想訓...

如果我記得又原意的話

我"應該"會補番既...

 

 

 

發表時間:2009-09-22 10:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


YanyI0417 於 2009-09-23 10:04 PM 發表:
comment;)-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hlp031325 於 2009-09-23 08:14 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joanneo 於 2009-09-23 07:55 PM 發表:
Elanie我留言啦啦啦啦啦...
可愛既elanie...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]