2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


9/29 分類: 未分類

今日朝早俾我阿哥嘈醒左

腸胃炎喎

真可憐~~~

我之前都試過

超辛苦

又痾又嘔

 

今日又落雨啦......

唉...

又整到自己濕哂

((KK你應該練習一下你既擔"姐"技術    令到你、我都唔會濕))

 

番到學校要上禮堂

勁廢UP

搞到我好想訓......

上堂又悶到嘔

IS堂係LUNCH前一堂

個阿SIR既遲放囉!!!!!

食飯果陣冇得同索女坐.....

下次我要坐到ˇˇ

(P.S. KK我地不如一左一右坐係索女隔離調戲佢xD ))

 

放學前一堂係VA

又係好遲放囉......

話時話我有D擔心我地所謂既「班舞」

會點樣衰法...

唉......

都係1E果陣好...........

發表時間:2009-09-29 09:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


joanneo 於 2009-09-30 08:10 PM 發表:
kk的擔傘技術實在太差了...
咁大把傘都濕到咁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuEn_Kay 於 2009-09-29 10:06 PM 發表:
c0m23nt;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2009-09-29 09:35 PM 發表:
好呀`
聽日一齊調戲索女xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]