2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


10/12 分類: 未分類

今日冇同KK一齊番學

原因___我太早 唔知佢打過電話俾我...

不過我都等左佢一班車架啦

係第二班車見到大舊咪唔等囉...而且可以見到燕燕

 

呢排都冇咩野做

ENG堂係咁同碌柚傾計

LS堂本身要DICT

不過有社工黎左

唔洗DICT~

不過有個社工好似楊X偉囉

全班都係度笑

PE堂同KK、潘潘、天N、碌柚係咁吹水

超好笑囉

白生拉艇個陣 拉一下 部野就"吞"後一下

跟住小白臉(跟KK咁叫)拉個陣又係度跌錢喎

勁好笑囉

我地幾個係咁係度笑

磅重個陣輕左阿~

輕左1KG左右  (唔好話少!!!對我黎講已經好多!!)

高度冇變.........唉....我想高D阿阿阿阿阿阿阿阿!!!!!!!!!

 

MATH堂一開頭俾佢罰企囉 O咀

話我地遲到又嘈喎...勁無奈囉.......

之後LUNCH同YOYO、KK、碌柚去左小跳豆買野食

MINIE、潘潘同胡希去左食茶餐廳

本身諗住食咖哩雞飯  (因為肥仔除話好食)

點知賣哂......

買左個面同果凍

還可以啦

 

食完諗住去睇駱駝

不過YOYO唔去

所以我地都唔去

好耐冇見駱駝    好掛住佢阿xD   (我係咪有D衰呢...")

之後係COM同IS

悶到想訓阿.........

勁遲放囉....

跟住同KK、大舊、方方、史提芬去左飲珍珠奶

MINIE、潘潘、奶媽都唔黎...有D可惜....( =3=)=3=3

跟住左阿姨話因為大舊好人所以俾多左舊雞翼大舊   同埋D瓜

大舊你真係好好人阿!!!

之後同KK係咁傾

真係好好笑囉

KK你真係可愛阿!! 

就係咁啦

無咩野打LU~~~~

可能太耐冇打

今次打得好多........

突然發現我成日打錯字

如果你地見到既就好好心咁講番俾我聽啦~~

 

 

 

 

發表時間:2009-10-12 08:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


joanneo 於 2009-10-15 06:31 PM 發表:
我愛elaine
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaihim331 於 2009-10-13 05:55 PM 發表:
易拎好聽=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你話點就點啦.ˇ.
Posted at 2009-10-14 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]