2009 年 10 月 12 日 星期一  |
| 10/12 |
分類: 未分類 |
今日冇同KK一齊番學
原因___我太早 唔知佢打過電話俾我...
不過我都等左佢一班車架啦
係第二班車見到大舊咪唔等囉...而且可以見到燕燕 
呢排都冇咩野做 
ENG堂係咁同碌柚傾計
LS堂本身要DICT
不過有社工黎左
唔洗DICT~ 
不過有個社工好似楊X偉囉
全班都係度笑
PE堂同KK、潘潘、天N、碌柚係咁吹水
超好笑囉
白生拉艇個陣 拉一下 部野就"吞"後一下
跟住小白臉(跟KK咁叫)拉個陣又係度跌錢喎
勁好笑囉
我地幾個係咁係度笑
磅重個陣輕左阿~ 
輕左1KG左右 (唔好話少!!!對我黎講已經好多!!)
高度冇變.........唉....我想高D阿阿阿阿阿阿阿阿!!!!!!!!! 
MATH堂一開頭俾佢罰企囉 O咀
話我地遲到又嘈喎...勁無奈囉.......
之後LUNCH同YOYO、KK、碌柚去左小跳豆買野食
MINIE、潘潘同胡希去左食茶餐廳
本身諗住食咖哩雞飯 (因為肥仔除話好食)
點知賣哂......
買左個面同果凍
還可以啦
食完諗住去睇駱駝
不過YOYO唔去
所以我地都唔去
好耐冇見駱駝 好掛住佢阿xD (我係咪有D衰呢...")
之後係COM同IS
悶到想訓阿.........
勁遲放囉....
跟住同KK、大舊、方方、史提芬去左飲珍珠奶 
MINIE、潘潘、奶媽都唔黎...有D可惜....( =3=)=3=3
跟住左阿姨話因為大舊好人所以俾多左舊雞翼大舊 同埋D瓜
大舊你真係好好人阿!!! 
之後同KK係咁傾
真係好好笑囉 
KK你真係可愛阿!! 
就係咁啦
無咩野打LU~~~~
可能太耐冇打
今次打得好多........
突然發現我成日打錯字
如果你地見到既就好好心咁講番俾我聽啦~~ 
|
| 發表時間:2009-10-12 08:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
你話點就點啦.ˇ. Posted at 2009-10-14 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|