2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


10/16 分類: 未分類

現家同LANNIE同碌柚傾緊電話 (其實唔係好重要...)

呢幾日都冇打但係發生左好多事

 

前日去左食碗仔翅同埋西米露

今次D西米露超好味阿!!!

走個陣MINIE唔小心"線"低

個個都係到爆笑囉

 

琴日食M記

因為我實在忍唔住啦

好想食M記囉

佢地又話食但係講左幾個星期都食唔到

所以我就拎左張紙去寫 (碌柚拎左張LS DICT既紙去溫

咁我就去左2C到問佢地啦  ( 因為佢地多數都係2C )

 之後NELSON行過黎話  "你地叫M記阿?我又要。"

之後白生又叫左

跟住鄭慈峰行左過黎

拎走左碌柚張紙話 "你地食咩阿你地食咩阿?"

但係佢拎個張係LS DICT既紙

寫野食個張係我個度

個個到係度笑佢囉

勁樣衰   超KAI

不過我唔記得左某人

到到IS堂碌柚講起我先記得

真係唔係有心囉

講左唔好意思架啦

不過佢都係唔開心囉

之後俾錢個陣又唔開心

D人坐哂係個到又唔出黎又唔俾錢

個3條友 (NEL、白、臉)又係度嘈嘈閉

好心幫你叫埋就唔好嘈囉

好彩好心既大舊俾左百二蚊先夠炸

學下大舊啦!!!!!

之後又勁少位囉....

因為實在太多人啦.....

講真我唔鋸囉

提意叫M記果個係我

去問人既人都係我

寫既係我

打電話果個都係我

無得坐果個都係我囉!!  O咀

就算係我話食D人都要做野架...

係LANNIE同方方陪左我去打電話炸

其他人乜都冇做囉

我唔係話佢地唔好

不過我心情唔好

乜都要講乜都要嬲

諗起阿邊個我就嬲囉

不過冇之前咁唔鋸...

 

今日去左跳豆

之後放學 (呢個係重點)

KK同LANNIE...唔....我唔識形容

總之就大家都唔開心啦

其實又冇話邊個唔岩邊個唔著既

個個人都有情緒失控既時候

阿邊個唔好咁偏激啦...

 

之後搭馬鐵見到大舊個小學同學  彭子軒

佢超好笑囉

應該係一個宅男

真係好ON9阿!!! (呢個係讚美)

之後就好開心咁笑啦~~~

 

 

話時話琴日 (姐係食M記個日 )

放學個陣

同大舊、碌柚去喝野

KK因為留堂

所以我地等埋佢

不過勄放學竟然唔即刻過黎而去睇仔囉!!!!!!!!!!!

搞錯阿!!!!!!!!

之後冇意中影左佢  (其實我部機好難偷影,因為聲音太大)

佢就好似痴左線咁追住我黎打啦

好彩大舊係度

捉住佢

唔係我件冷衫一定唔要得  (佢係咁扯我件冷衫)

多謝大舊....大舊你真係太好人啦....

俾少少相你地睇xD

 

上面既就係碌柚同大舊啦~~~

 

 

  

 

 

 

 

 

呢d都係無聊之下影既

冇哂啦......

偷影個張KK話唔放得喎

真係超好笑囉

可惜可惜

放上黎笑下嘛xP

 

發表時間:2009-10-16 11:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


YOyoffyoYO 於 2009-10-22 09:32 PM 發表:
我冇大笑囉...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好意思唔好意思
淨係得yoyo冇笑 xP
Posted at 2009-10-23 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joanneo 於 2009-10-17 09:06 PM 發表:
我明白kk的感受(因為上次去飲珍珠奶茶我狂俾佢地偷影...(個次elaine喺唔喺度?))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇去阿ˇ_ˇ
嗚嗚....
Posted at 2009-10-23 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaihim331 於 2009-10-17 01:02 PM 發表:
...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]