2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


10/22 分類: 未分類

今日終於check頭髮...等左好耐啦(?)

見到黎某同鄭某俾A sir捉頭髮囉

超好笑

係咁同碌柚一齊笑

之後係CHIN

因為ms Tim係度

所以我都未放番d頭髮落黎

之後ENG

冇啦啦俾人叫企起身囉 o咀

仲有碌柚同鄭家譽一齊企

佢話我幾個唔做野喎

都聽唔到你講乜  點做阿!!

仲有傻kai賢都有玩架!!!

唔叫佢囉!!!

因為佢係舊書  有字跡  所以冇叫佢囉

跟住我地三個就係咁同阿sir講話  this is old book!!this is old book!!

之後佢都企埋起身啦~~~

MATH : 少峰兄叫我地提早十分鐘番到課室TEST囉

EHG又一定遲放

姐係  冇小息囉

一個十五分鐘既小息就咁冇左

之後TEST左成堂

LS: 又冇聽書

講真...LS我真係一堂都冇聽過書...

同傻kai賢傾計

講起陳彥明...即鼻屎佬...笑死......

 

之後又係我最愛既lunch~~~~

同碌柚、KK去左小跳豆

碌柚有事走先

我同kk就係度hea (見到燕燕同欣華妹~~ )

香發兄踩到我陣都冇say sorry囉....

令個頭過去個陣佢竟然係到兩手叉(整)頭

勁無奈囉.............

 

DT:  又係度heaheahea

又係同個d人吹水囉

 

之後放學

食左燕燕既一舊雞翼翼

好味道!!!!!

之後仲係埋肥仔既翼翼

仲好味阿!!!!!

肥仔既翼好好味~~~~~~~~~~~~

咁我就要留低溫書啦 (一定要留...我唔會咁乖自願留...)

4點9走人

因為kk話等我

去左203搵佢

d人話佢走左好耐啦喎

咁咪去小跳豆囉

又唔見佢

又番番去波場

廁所

圖書館

203

再去小跳豆

都冇

咁我真係諗唔到佢仲可以去邊

咪走囉...

途中見到天N同肥婆(我係咪唔應該咁叫佢?)

唉...........

 

 

 

發表時間:2009-10-22 10:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


joanneo 於 2009-10-23 08:53 PM 發表:
呵呵 好食下次預你啊...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2009-10-23 08:04 PM 發表:
你係應該叫佢肥婆架XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xDD 好!
我以後就咁叫xDD
Posted at 2009-10-23 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaihim331 於 2009-10-23 06:21 PM 發表:
冇cm- -"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]