2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


10/23 分類: 未分類

呢幾日係咁問人要野食...

之前係西蘭花

現家係雞翼

人地話下次係排骨喎..我等下次...

 

今日係KK同潘整翼翼

KK佢留左一舊俾我阿!!!

我知你愛我架啦

我都好愛你阿xDDD

之後就係咁heaheahea

放學溫完習去左1E等KK放

之後一齊去小跳豆

係咁傾 係咁玩 係咁食......

想唔肥都好難

之後因為KK要走

陪唔到yoyo到6點8

6點半左右就走左啦

yoyo好慘ˇ_ˇ

之後就同KK一齊番屋企啦~

夜晚一齊散步好浪漫阿!!xDDD

 

 

 

發表時間:2009-10-23 08:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


YanyI0417 於 2009-10-24 02:52 PM 發表:
哈哈..
ELANIE打野真係好好笑呀xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係為左哄你開心咋xP
令你笑係我既榮幸(?)
Posted at 2009-10-28 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaihim331 於 2009-10-24 12:04 PM 發表:
=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YOyoffyoYO 於 2009-10-23 10:34 PM 發表:
CM...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lannie 於 2009-10-23 10:15 PM 發表:
其實你嚇親蛋蛋(西蘭花)=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xD
幫我同佢講
其實姐姐好好人(?)  [←講笑]
Posted at 2009-10-28 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]