2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


10/28 分類: 未分類

今日係UT第二日

之前我因為溫書所以冇上過黎...好...我講大話...唔好意思...

 

今日係考中文同IS

唉...IS抄硬

我有好多條都冇做阿阿阿阿!!!!!!!!!!

...

...

...

...

...

算啦...

應該有人陪我抄既...

 

之後放學去左濫MATHS

少峰兄講下講下就講到超哂時

1:05先放阿!!!

KK佢地已經走左......

之後同燕燕、碌柚食飯 (去沙田圍食)

途中見到SOPHIE同JAMIE

就一齊行啦~

首先燕燕回去換衫

我地跟碌柚去佢屋企

因為碌柚對鞋又爆左

(某人↑係馬鐵站行行下抄車 [即"負"街 ]搞到爆鞋)

之後就去左小蜜蜂到食 (我好記得個名xD)

味道...還好啦...

個陣SOPHIE係咁影相囉(其實個D叫偷拍)

我同燕燕都慘遭毒手...唉...

之後就hea下hea下到3點幾先走人

3點半先番到屋企......

我好掛住你阿!!!屋企!!!!

 

 

 

發表時間:2009-10-28 05:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LEL 的日誌)


lovesyoga 於 2009-10-31 08:41 PM 發表:
+c0mm3nt;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jenny3360 於 2009-10-29 06:49 PM 發表:
comm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YOyoffyoYO 於 2009-10-29 05:22 PM 發表:
KK好毒呀...!!>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯冇錯...你睇下佢幾黑心...
Posted at 2009-10-29 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YanyI0417 於 2009-10-28 05:48 PM 發表:
ELANIE你被人慘遭毒手後死得未呀?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

洗唔洗咁口臭阿...
死左第一時間黎搵你xD
Posted at 2009-10-29 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]