2009 年 10 月 28 日 星期三  |
| 10/28 |
分類: 未分類 |
今日係UT第二日
之前我因為溫書所以冇上過黎...好...我講大話...唔好意思...
今日係考中文同IS
唉...IS抄硬
我有好多條都冇做阿阿阿阿!!!!!!!!!!
...
...
...
...
...
算啦...
應該有人陪我抄既...
之後放學去左濫MATHS
少峰兄講下講下就講到超哂時
1:05先放阿!!!
KK佢地已經走左......
之後同燕燕、碌柚食飯 (去沙田圍食)
途中見到SOPHIE同JAMIE
就一齊行啦~
首先燕燕回去換衫
我地跟碌柚去佢屋企
因為碌柚對鞋又爆左
(某人↑係馬鐵站行行下抄車 [即"負"街 ]搞到爆鞋)
之後就去左小蜜蜂到食 (我好記得個名xD)
味道...還好啦...
個陣SOPHIE係咁影相囉(其實個D叫偷拍)
我同燕燕都慘遭毒手...唉...
之後就hea下hea下到3點幾先走人
3點半先番到屋企......
我好掛住你阿!!!屋企!!!!
|
| 發表時間:2009-10-28 05:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
冇錯冇錯...你睇下佢幾黑心... Posted at 2009-10-29 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
洗唔洗咁口臭阿...
死左第一時間黎搵你xD Posted at 2009-10-29 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|