2009 年 11 月 1 日 星期日  |
| 10/30-11/1 |
分類: 未分類 |
星期五派左卷
中文同MATHs都ok
LS肥
IS.........
超低分..........
講出黎都有d樣衰
雖然係9字頭9字尾 (我冇呃人!)
不過....係個位數.......
.......................
好低分阿!!!!!!!!! 
唉........唯有下次俾d心機啦...
星期四去左同KK、YO、MINIE、潘潘、碌柚、方方仲同KATHY佢地唱K
我地分左房
一開頭都幾悶架
我冇唱過
差D想訓...
之後史提芬黎左
就變到超HIGH
佢點左超人xD 
雖然個個都係度話低B、唔唱、轉歌
但係音樂一黎到....
個個都唱得好HIGH
我地仲企埋上去唱 
真係好HIGH
仲有唱"浮誇"個陣
史提芬你好識點歌阿!
之後到今日
諗住改正啦 (LS)
死人李浩賢你寫咁少野我點改阿阿阿!!!!
燕燕都叫我聽日去斬你阿
下次唔叫你幫手啦 
之後搵左KK幫手
都係你最好 
仲有大舊阿!! 幫我同碌柚PRINT野!
真係LOVE你地VERY MUCH阿! 
|
| 發表時間:2009-11-01 07:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
車...你愛佢地得嫁啦... 唔愛我啦,,,,t.t
|
網主回覆
唔係唔係~
我都好愛yoyo架!!!!咀啖先(?) Posted at 2009-11-02 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同志(?)!!!! Posted at 2009-11-02 10:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都好愛elanie呀elanie攞個位數個下真係笑死我呀xddd steven真係好識點歌呀搞到我地成班high曬xp
|
網主回覆
係阿xDDD
不過9字頭9字尾唔該你唔好再笑我啦... Posted at 2009-11-02 10:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|