= 口= 今日諗住11點幾起身 but 好懶係咁訓 訓訓訓訓到 有個電話炸醒我 醒神
完本去荃灣行街but打風><唔想死 為有去市中啦諗住買舊k750i電心啦 冇喎...食屎 凸~
買左2件衫一條褲 : ( 有d貴 條友係咁sall我 好差煩比我靜下都唔得
買完衫去食左個m記 去剪剪個柒頭 番屋企 . . . y 我放假先黎打風 嬲嬲嬲嬲嬲