冇人性架.... 要同d師父鬥快切野=.= 輸左一餐飯
咁就比佢呃左餐. . . . 無奈 -.-仲要我著正齊制服影相 點解又係我
but最開心都係今日收8點半走人 哈哈 琳走前見到出面爆埸 之後睇下d fd做咩話去睇戲
達...文西的密碼 一般 but 唔岩我睇囉 之後食燒野 睇下人日記 訓覺 完. . . . .