係唔係我太少搵你. . .? 又好少打電話比你ar. . .?
其實你有咩唔開心. . . 我又真係feel唔到 不如話比我知 我唔想你唔開心ok
我都唔係唔想打比你架. . .but 開緊工打比你會比人話
你估我唔想送你番屋企嗎... 送完你番去我自己累到死有陣時又未必準時收工喎
希望你明 but 你都可以話我懶咁少黎搵你 but 我差不多每次放假都搵你既. . .
都唔明點解你會咁諗. . . .