唉 好慘轉唔到星期3&4放假 唉 好失望
今日又無無聊聊咁度過. . . .之後比人激到好嬲唔想講. . .
BUT過左去 算數 關心下你 你比d咁既答案我. . . 換轉你係我丫 你會點
我對你好差咩 我唔咁講話對你100%好 but 一定會諗你既感受 但係你就 . . . .
以後你d野想講就講啦 唔想講我唔會逼你 唔想搞到咁煩
比番d空間你 靜係你先有煩惱嗎? 你估我冇架咩我比你更多 就算同你講你都唔會理解到