2008年2月20日
5:30個鬧鐘響.... 6點起身.
洗頭吹頭出門口.
去m記食野. 個餐$19.5.
我俾左$100.5. 個人俾番90蚊我*v*
個1刻我呆左. 我以為自己計錯-_-
最後我得出個結論係.
100.5-19.5=81蚊.
哈哈=_= 應該岩掛.=v=
7點4,5到灣仔-v- 早左好多,
係m記見到miss鄭.
之後1齊行過去.
去到好凍.
之後工作人員有個會議.
開完之後去幫手.
執波仔-v- 3kg都還好. 4kg-_- 我頂唷.
好熱/3\
做左成個早上. 曬到紅哂.
超頂.
放lunch做50蚊. *v*
心情大好-_-
去kfc買外賣.
去大家樂食. 好味. 餓死=_=
番運動場. 再次我辛苦的工作.
今次快左好多而且正左好多.
唔駛再執波仔=_=
我地學校有個拎埋第1*-*
yeah=_=
下星期到我比賽. 要努力xd
|