今日好多野帶,遲左出門口。去到龍門居都踏9啦!!sorry呀!!T^T5+個樣勁眼訓,無晒精神,好恐慌.....返到學校就做CG、排隊、升旗。隻豬比波曾捉頭髮,佢唔理波曾,結果比Miss李話左好耐。上去英文堂小測(死硬)+作文,IS堂勁講野,PE堂勁好玩。我地組玩彈床,我同晴幫miss馬開左彈床之後就開始玩~婉儀、阿禎同隻豬周圍跳,阮微姐勁叫,好好笑。5+最勁,仆埋係度!!XD(以上各位,sorry~)我又無咩野,跳得都ok的。中文堂勁抄野,數學堂小測,唔係好識。T^T放學5+同我講左D野,勁唔開心........
|