今日放學3:45要去禮堂上周會堂,實其do無咩所謂嫁。但係佢地1直講廢話,講到5點幾!!我想殺左佢地呀!!之後要留堂(無帶功課)許毛話乖的話可以淨係留10分鐘^v^好happy呀!!留左10分鐘就走左啦!!今日走哥陣又講起你啦!!
之後我無去打手球,去左做壁報囉!!唉~