| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|


| TODAY IS::::||[2005 年 10 月 29 日 星期六 |
=) | |
|

.....亞樺大日子.....
|
|
|
今日係亞樺生日呀..我無1早起身陪佢...我都係下午先同埋亞細1齊去搵佢..我去港x果邊...見到亞細.亞牛.大腸果d....支後我坐左1陣....就同左亞細去搵b雅...支後過左百鳥搵亞樺.子彤果d..過左1陣我地就走..過全威...支後過a+果邊.........今日差d比龜逗呀...好彩我扮返屋企姐...如果唔係牙...肯定返咩咩咩潻呀....唔唔...支後我地又咩咩咩................支後我同亞琪過左子彤屋企果邊......支後我地成晚都好涷呀........... 〔其他野.我唔想打喇...勁無心情打日記呀....〕
|
|
|

|
| THE TIME"::︰:::2005-11-02 08:58 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ]** |







|