先說回昨天吧~
我昨天2點幾先番到屋企呀@@
沖埋涼都城3:00啦~
我先去訓覺覺豬呀^_^(訓覺是我最喜愛的活動之一)
跟住訓到今日的12點幾呀~~
呵呵呵~
超正的說!
我訓到安樂醒呀$_$
好開心呀&&
還有呀~
我勗天說的Mr. happy筆袋放到超多筆哇~
我最鍾意的都係Little. Mrs Tiny呀~
呵呵~
唔講啦~
我去食salad`
bye bye every body!@@