| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 又悶又累 |
今日大檢...幸好冇事姐...不過課室就小左好多人喇...唔會好吵..都幾好既....班主任堂係到做佛學...又話可以唔洗$$去海洋公園..如果真係可以去既話..我就2日都有街去...哈....之後係到玩...英文堂..1開始聽書既...之後佢就叫我地作文..我都唔想作..係到玩下禁呀...搵人吹下水lo...之後座左寶儀個位到玩筆....同牙SUM好傻呀...哈哈..比人話lo....哈哈...之後佛學堂都冇點聽書....最後有既....中文堂係到講小組討論..我有做lo...不過我唔想出去講lo....Lunch同牙yo佢地出去食既..我同牙yo佢一齊行...魚頭佢地2個係前面比江sir叫左去..重唔比佢地出去食..幸好牙yo同我一齊..如果唔係又比人咩嫁喇..我地去左汶來lo..之後又返去...佢地都冇野食...等世事買野比佢地食...哈哈....等到要上堂既時候先返黎..都食唔哂啦...上到去牙sir都到左...d人都返哂黎....好吵呀..牙sir都唔like啦....好串下lo...之後上P.A堂...都唔係好想聽..冇心機聽呀..好耐先落堂呀...放學返屋企...座下座下車...就媚有斯文既電話打比我....好耐冇搵佢喇....有1個好驚訝既信息呀...不過都係開心既...哈哈...返到屋企..姑媽佢地係到....表哥幫我整好左電腦...THX..好累呀...想瞓...重病呀..
|
| 刊登時間:2007-09-14 09:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|