您已經停留了
我愛海綿仔仔
♠ ♣ ♥ 個 人 資 料 ♥ ♣ ♠
網名:好多wo電郵:自己問我丫
性別:女的 網站:http://blog.qooza.hk/LINGLINGG
姓名:不便公開 ICQ:N年前會有既
生日:公元前18年 10月 04日 星座:公平的就是我
娛樂:上網,CHAT WHIT YOU興趣:唔話你知
喜愛食品:食得是福呢 喜愛偶像:一定唔係你
喜歡顏色:黃色喜歡卡通:海綿寶寶

每個人的眼光都不同

誰都不可以阻止別人去喜歡或不喜歡一件東西

LINGLINGG
暱稱: *__+Ling--'''''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


又悶又累

今日大檢...幸好冇事姐...不過課室就小左好多人喇...唔會好吵..都幾好既....班主任堂係到做佛學...又話可以唔洗$$去海洋公園..如果真係可以去既話..我就2日都有街去...哈....之後係到玩...英文堂..1開始聽書既...之後佢就叫我地作文..我都唔想作..係到玩下禁呀...搵人吹下水lo...之後座左寶儀個位到玩筆....同牙SUM好傻呀...哈哈..比人話lo....哈哈...之後佛學堂都冇點聽書....最後有既....中文堂係到講小組討論..我有做lo...不過我唔想出去講lo....Lunch同牙yo佢地出去食既..我同牙yo佢一齊行...魚頭佢地2個係前面比江sir叫左去..重唔比佢地出去食..幸好牙yo同我一齊..如果唔係又比人咩嫁喇..我地去左汶來lo..之後又返去...佢地都冇野食...等世事買野比佢地食...哈哈....等到要上堂既時候先返黎..都食唔哂啦...上到去牙sir都到左...d人都返哂黎....好吵呀..牙sir都唔like啦....好串下lo...之後上P.A堂...都唔係好想聽..冇心機聽呀..好耐先落堂呀...放學返屋企...座下座下車...就媚有斯文既電話打比我....好耐冇搵佢喇....有1個好驚訝既信息呀...不過都係開心既...哈哈...返到屋企..姑媽佢地係到....表哥幫我整好左電腦...THX..好累呀...想瞓...重病呀..

刊登時間:2007-09-14 09:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LINGLINGG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新文章
期待
等待你
久違的哭
20091002
大陸政策----''民主...
文章分類
全部 (325)
2009年 (5)
2009年happy (1)
2009年nothing (7)
2009年school (1)
[[[---開開心心做的事]]] (1)
[[[[[[[人生交叉點]]]]]會考 (10)
[[[[任何人的生日]]] (18)
[[[[有好事有不好的事]]]]特別日子or事情 (5)
[[[有意義的事情]]]]義工 (10)
[[出街]]沒有什麼事又不會 (14)
[[考試都係大件事喇]] (11)
[已成過去的事情]返學 (48)
生病 (9)
放假的日子 (42)
朋友 (2)
咩都係第1次 (7)
哭都不能解決問題 (3)
悶到嘔呀 (2)
學多d野 (2)
未分類 (127)
好友名單