| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| 2007-09-20 |
今日佛學堂座左去牙yo個邊聽書...不過唔係好留心lo...商業堂聽下d功課點做..一路玩電話..haha..比牙sir見到..話左下lo...小息個陣...C班d人走黎吵牙Sum...如果唔係有校工..仲要吵落去呀....好多人係我地班課個邊...英文堂..叫我落去叫人上黎...真係好煩lo..之後又上堂..佢好煩lo...吵就吵啦..又唔上堂wo...又唔比我地做其他野...Maths堂測驗...唔識lo..點算好呀...唉...Lunch同敏儀..魚頭..牙yo去翠兒既..之後敏儀走左..得返我地...食完就返學校喇....中文堂冇聽書呀..係到做Maths功課呀....haha...經濟堂係到同佩佩玩..haah...放學就返屋企喇....!!同姑姑吵...喊..好耐冇喊過喇
|
| 刊登時間:2007-09-20 08:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|