| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| 累 |
杯琴晚因為喊...攪到個頭好痛lo..唉....斯文好早起身拎NDS比我...haha..第一堂班主任堂都唔知做左d咩...英文堂佢叫我地攸閱讀理解..我有做既..不過唔係做咩lo...係到玩多lo...佛學聽書...中文堂聽聽下..瞓左..都係瞓左一陣姐..之後就起身打機..牙sir都唔理...haha..一陣就Lunch...去左百街買野食..好早就返到學校喇...Maths堂比牙sir話..話完之後就上堂喇...牙sir心情唔好lo.=.=P.A堂有聽書嫁...不過有d人好煩lo...好快就放學....返屋企..沖涼..食左飯..6點幾就去左學跳繩喇..開始係去識下d人先...
|
| 刊登時間:2007-09-21 11:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|