| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 2007-09-30 |
今日一早就去飲茶...之後同斯文.珍出去沙田唱K...11點幾唱到1點9....我地係禁跳歌lo..哈哈..好快就唱完啦...之後就周圍去...見到D石頭整到好多..我地都冇拎相機丫...可惜...之後去左影相相..都唔靚既..去左宣傢到行..行左好耐呀..係個到玩...好攪野...行到好累lo...出返去行下就座火車走喇...傾下傾下計好快就到喇....返到屋企就有野食喇..又一日喇..
|
| 刊登時間:2007-09-30 09:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
珍.. 於 2007-10-01 12:33 AM 發表:
係WO~今日玩得好開心ar~不過好累= =" 下次在去過lo^^ ok~
|
網主回覆
好丫..
下次丫... Posted at 2007-10-01 07:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|